A dance with dragons

Äntligen! Jag avgör nu min tyska-text som färdig, då vi ska redovisa imorgon och i övermorgon. Så jag har en sida med text om Tysklands miljöpolitik, det var inte det lättaste ämnet kan jag lova. Men sen var det ju på tyska, och då blir alla ämnen svårare att skriva om.

Jag tänkte även säga att vi ju firade Sinterklaas igår, det var trevligt. Min surprise blev väl het okej, jag gav Erika happy socks. Jag själv fick världshistoriens finaste bok, a Dance with Dragons. När jag gick upp på syrrans rum var det världens tuffaste drake där, och i munnen satt ett rim och i magen en bok.

Utöver det fick jag ett M i choklad och 200 kr. Najsnajs. Så nu ska jag skynda mig att läsa ut bok tre och fyra, så kan jag börja på bok fem.

Och just det, eftersom jag inte har åtkomst till bilderna från igår just nu (orka fixa liksom...) så får ni en stämningsfull bild från i fredags eller så istället.


xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

Åh det var megamys igår!

#2 / / haidisblog ▲:

SVAR: vad kul att du är med och tävlar i sjätte luckan i min julkalender! :D Vinnaren kommer att presenteras i samma inlägg imorgon bitti, så håll utkik om det är du som vinner!



KRAM! :']

#3 / / haidisblog ▲:

SV: hihi ja de är så kul :D haha jag med :P