Året 2011

Här är 2011 års lista. Lite ändrad sen förra året kanske...

Årets band: Fleet Foxes
Årets artist: Veronica Maggio läppte ju sommarens album i år...
Årets nyfunna hobby: Eh... Shopping?
Årets fortsatta hobby: Fotografering, och lite scrapping.
Årets häst: Stockmosens Maja.
Årets hopp: Antagligen på ridlägret, annars banhoppningen med Maja nu nyligen.
Årets do: Fota landskap och macro!
Årets don't: Hoppa barbacka och blunda och sedan ramla av i sanden med glasögon på.
Årets fika: Cream Tea i England!
Årets maträtt: Libanesiskt är bäst.
Årets efterrätt: Svårt. Äppelpaj?
Årets resa: England!!! Och kanske holland, det var trevligt båda gångerna.
Årets doft: Daisy by Marc Jacobs
Årets klädesplagg: Min Stickade Highland tröja kanske.
Årets smycke: Mitt guldiga halsband från bikbok m.fl.

Årets köp: Förtsa boken i serien "a song of ice and fire", annars hade jag aldrig läst de böckerna.
Årets vill ha: Mycket, men det mesta bara tillfälligt. Just nu, säsong tre av Downton Abbey.
Årets Layout: Den med mormor och morfars guldbröllop tror jag.

Årets foto: Riktigt svårt, har många fina, men en favorit är från januari i år, på Matilda såklart.

Jag har säkert många bilder som är bättre, men ljuset är så fint här. Och jag orkar inte kolla igenom hela mitt arkiv och sitta och jämföra. Den här är också fin.

Ni får gärna låna listan om ni vill, och jag önskar er en trevlig kväll!

xoxo