Bubbles

Hej på er! Det känns som jag inte har publicerat några av mina egna bilder här på ett tag, så det ska det bli ändring på. Det beror till viss del på att jag inte tagit några bilder och alltså inte hade någonting att visa, men nu har jag faktiskt gjort det.

Det regnade ganska mycket idag när jag cyklade hem så när jag kom hem hade jag massa små vattendroppar på mina glasögon, jag blev lite inspirerad och sprang och hämtade makroobjektivet. Här är resultatet:


Den andra är min favorit, vad tycker ni?

Har en del fler bilder från förut som jag kan visa också om ni vill?
Jag gör det i vilket fall. Puss hej.
#1 / / Roos:

do it

#2 / / Fatma - JULKALENDER:

Lucka 8 innehåller en utlottning av skor! :)

#3 / / Felicia:

Nu ska du få svar på en "gammal" kommentar som jag inte har svarat på tidigare!



1. "haha fan vad coolt! Det hade jag ingen aning om!"

Svar: Jag vet! Inte jag heller, jag blev helt förvånad. Same with Tuija! ;)

#4 / / Felicia:

Svar 1. Jaa jag vet, nu är det bara slask kvar.. :(

Svar 2. Jaaa visst var det?! :D <3