Fredag ♥

Idag är det fredag. Såhääääär skönt! Äntligen kan man få i sig lite sömn! Ikväll ska vi på cirkus med familjen tydligen, hoppas det blir kul. Men hörrni! Herregud! Klockan är tio tjugo över tre, jag måste börja fixa med min surprise! Den ska vara färdig på måndag. Så jag måste göra allt i helgen. Tänkte börja nu.

Har suttit och lysnat på Kent och "heartat" bilder alldeles för länge, men det är så mysigt!

Jag tänkte bara visa min tröja också, den satt jättebra och är skön, kanske lite kall såhär mitt i vintern, men inte hemskt om man cyklar. Och det gör jag ju.

Jag ser lite besvärad ut, men det får ni tåla. Sen är tröjan lite ljusare gul i verkligheten, typ senapsgul och inte brandgul. Men nu blev det som det blev.

Ciao!

Publicerat i Vardag
#1 / / Roos:

SNYGGING! Jag vill också ha sömn " i mig" LOL

#2 / / Felicia:

Den var fin! :)

#3 / / Haidi Jakobsson:

SVAR: vad kul att du är med och tävlar i dagens lucka! Kika in imorgon för att se vinnaren! Den kommer att publiceras i samma lucka, sedan kommer det även öppnas en ny ;)



Delta gärna igen, hihi kram! :D

#4 / / Christoffer:

Fin tröja!