God Jul!

Ja, det är ju egentligen idag det är jul, så trots att jag (och antagligen ni också) firade jul igår så önskar jag en riktigt God Jul idag också! Jag tänkte bjuda på några av de bästa bilderna från igårkväll, under middagen och lite paketöppning också faktiskt. Sen tänkte jag göra ett tidsinställt inlägg med min presenter till imorgon så ni har något att läsa då också, eftersom jag kommer vara i fjällen över mellendagarna. Don't worry, jag kommer hem i tid till nyår.

So here we go!

Jag och pappa vid julgranen (och paketen!!!). Obligatoriska blogposen är på såklart!

Hela familjen. Mindre pose, mera mys!

Flappie var också en fin present!

Vid middgen åkte blogposen på igen! Fast det var mysigt. Och gott!

Presentöppningen i full gång! Det roligaste är typ alltid att se hur glada de andra blir för sina presenter. Syrran älskade sin tröja med en prärievarg på. Den är second hand, om någon undrar.

Handgjorda/hemmagjorda presenter är också kul, tycker jag. Här har jag gjort praliner till mamma och scrappat en ask till dem.

Och det var allt ni får se nu! Imorgon kommer mer!

xoxo

#1 / / Felicia:

Gud vilka mysiga och fina bilder. :) Prärievargströjan var jättefin! :)

#2 / / Roos:

Det var en supermysig julafton!!