Julklappsshopping, musikfestival och läxor

Igår var jag och Matilda på stan och handlade julklappar, som sagt. Blev några riktiga kap, och nu är det inte mycket kvar. Julen kan komma!

Ikväll ska jag och några kompisar dra ner på stan och gå på Musik i centrum - Festivalen '11 (eller vad det nu hette). Det är iallafall några uppsalaband som spelar på vox, grand, genomfarten och ungdomens hus. Så det ska jag göra ikväll!

Sen ska jag nog ta och göra lite läxor nu, så jag inte har en hög i helgen. Då ska det nämligen julpysslas!

Som avslutning visar jag en (dålig) mobilbild på vår tavla iklassrummet. Vi skrev lite fina saker nämligen.

Fint va?

Joyeux Noël!
Publicerat i Vardag
#1 / / haidisblog ▲:

SV: vad kul att du är med och tävlar i dagens lucka i julkalendern! :) Kika in imorgon, då en vinnare dragits! KRAM!

#2 / / Roos:

Snyggt sötnosar :D

#3 / / haidisblog ▲:

SV: Vad kul att du är med och tävlar i dagens lucka i julkalendern! Vinnaren kommer att presenteras imorgon bitti i samma inlägg, så kika in då och håll tummarna ;)



KRAM!