Julpresents

Här ska ni få se vad jag fick för fina saker i år! Utan inbördes ordning, here they are.

Ett myggnät från action aid. Det var inte till mig alltså, utan till en familj i Vietnam.

Två böcker, the Tiger's Wife och Cirkeln. Båda verkar spännande!

Till alla oss systrar var tre filmer, Lost in Translation, Tomten är far till alla Barnen, och Dirty Dancing.
På bilden syns även biljetter till Hair, till mig och föräldrar, och 750 sek.

Ja, som ni förstår är det svårt att låta bli. Men den här bilden handlade iallafall om t-shirten, det var nämligen den jag fick i julklapp av systeryster Anne Linde. Inte den fula/coola minen.

En bodybutter i doften Candied Ginger, precis vad jag behövde och hade önskat mig! Och sen två ursnygga halsband all the way från Finland! Dessa två skönheter fick jag av två andra skönheter, vid namn Roos och Erika.

Och sist men inte minst, en ål! Ja, alltså, jag räddade en. Det är något som fler borde göra. Rädda en ål om ni har en hundring över. Och det kanske ni inte tänker att ni har, men ni klarar er kanske utan någonting ni annars skulle köpt för den där hundringen? Ålen klarar sig inte utan sitt liv. Eller så kan ni önska er en ål, eller ge bort som en present? Någon ni glömt att ge en present till i år? Det är inte för sent, rädda en ål medan ni kan!

Puss puss nu är jag i grövelsjön!

P.s. Där jag inte skrev "avsändare" så är de från mina päron/tomten!
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

fiiiina halsband!!!

#2 / / Felicia:

Fina saker, jag ska också göra ett inlägg med mina julklappar! :)

#3 / / Linde:

Skryt skryt :P