Måndag igen...

Jaha, så var det måndag igen. Jag har diekt fått två läxor, jag som var helt läxfri. Men det är nog inte så farligt, har inte mycket planerat i helgen så då kan jag ju göra något. Till skillnad från den här helgen, då hade jag fullt upp hela tiden.

Först ridning, sen bakning hos en kompis (där vi sov över också), och sen när jag kom hem från det till jumarknaden, och därifrån direkt på domkyrkans luciakonsert. Men den konserten var värd all stress med missade bussar och annat. De är så sjukt duktiga, mina fina vänner, och alla andra i flickkören. Jag har gått på den tre år i rad nu, och jag tänker inte bryta traditionen nästa år! Bara jag blir upplyst om datum... Jag rekommenderar det varmt till alla uppsalabor.

Slutligen har jag inte så mycket att bjuda på i bildväg, har inte varit inbjudande väder eller ljus att gå ut och fota. Det hara bara varit slaskregn och mörkt när jag kommer hem från skolan typ... Men ni får två bilder från förra året som jag tror jag aldrig visade då, de föreställer julgranen på vaksalatorg. Ni vet för julstämningen sådär.


Julen är så mysig! Men jag måste verkligen börja julhandla, jag "ligger efter" så att säga. Illa!

xoxo

Publicerat i Vardag
#1 / / haidisblog ▲:

SV: vad kul att du är med och deltar i dagens lucka i julkalendern, kika in imorgon bitti i samma inlägg då har vinnaren dragits! :D



Det öppnas även en ny lucka imorgon, delta gärna! KRAM :)

#2 / / KNORKAN - Inredning och skönhet:

Hej! Nu är tävlingen avslutad, gå in och kika om det var du som vann ett valfritt smycke från hoof store :-)



http://knorkan.blogg.se/2011/december/tavlingen-ar-avslutad.html

#3 / / Felicia:

I'm glad you like our concert Darlin'! :*