Panikångest

Hej! Jag drabbades precis av lite panik, måste nämligen gör klart min tyskaredovisning till på onsdag och den måste vara helt fantastisk. Dessutom är jag inte färdig med min surprise. That sucks. Jag måste alltså göra det och istället sitter jag här och bloggar. Blä på mig! Jag ska ta itu med det nu.

Jag tänkte bara berätta att jag klädde ut mig till Zwarte Piet idag, Sinterklaas medhjälpare, på holländska föreningens firande. Så jag var helt svart i ansiktet och hade snyggaste kläderna på mig, och delade ut godis till skräckslagna barn.

Men hörrni, jag tror jag gör min surprise, kan ändåinte koncentrera mig på tyskan. Jag får göra den på tisdag istället. Blä. Läxor. Så jävla onödigt!

Iallafall. Hejdå.
#1 / / Roos:

Panikångest? Tror du överdriver lite!!



Och jo, jag har visst en ny header. Tryck på uppdatera kanske?!