Sinterklaasavond

Hej! Jag sitter här och försöker göra Tyska, vi fick sluta tidigare idag så jag har ägnat den tiden och lite till till att försöka få till en bra text. Det går inte så bra. Fast jag har skrivit en bit, men jag är inte färdig. Mitt mål är ÅTMINSTONE en sida. Sen får vi se. Jag har valt ett alldeles för svårt ämne...

I alla fall, ikväll är det Sinterklaas som gäller! Det lär ju bli trevligt. Min surprise är ju i alla fall färdig. Nästan. Jaja, jag kan visa er hur man ser ut i Holland den femte, om man, som jag, är utklädd till Zwarte Piet, Sinterklaas medhjälpare.
Så här såg i alla fall jag ut.

Ja, så såg jag ut. Jag bjuder på en till bild på mig, Piet (Roos) och Sinterklaas själv.

Enjoy!

xoxo

Publicerat i Skoj
#1 / / Fatma - JULKALENDER:

Kolla gärna in julkalendern på min blogg. Det är alltid två luckor aktuella samtidigt och man vinner nya, härliga priser - varje dag!