So give me your hand and let's jump out the window

Sista skoldagen idag, och chill var den! På morgonen skrev vi färdigt engelskan och sedan lekte vi en lek. Sen efter rasten var det långdans och efter det övade vi lite på våra sånger som vi ska sjunga på julavslutningen, fast vi chillade mest för läraren kom aldrig. Sen nånstans där mitt i allt bjöd Anki (vår klasslärare) oss på chokladpraliner. Fett gott!

Och sen efter allt det där, var det julbord! Vi fick julmust att dricka till och det var sjukt gott, men annars var det inte så fantastiskt för mig som vegetarian. Men nu ska vi snart äta risgrynsgröt här hemma så det blir gott iallafall. Nu börjar det verkligen närma sig jul och man har den där fantastiska känslan av glädje och hopp.

Och det är snöööööö!!!! Är det inte fantastiskt! Dock ska man inte ropa hej förrän man är över bäcken, hoppas det håller i sig så att säga.

Vår utomhusgran är ett kärt motiv i vinter...

xoxo
#1 / / Roos:

Mys!!!

#2 / / Roos:

Hihi angående mitt inlägg så försökte jag bara vara dryg :p jag vet att det är jül