Välkommen hit, välkommen hem.

Då var man hemma igen, lagom till nyår. Det var fint i grövelsjön och inte hur tråkigt som helst att åka längdskidor. Jag kanske visar fler bilder nån gång om jag orkar och om ni bryr er. Vi hyrde iallafall skidor där till mig och syrran och sen åkte vi på tre stycken turer varav en endast 5 km lång, men de andra blev lite längre. Ca 8-10 km, blev det. Men trots att vi inte åkte så långt så såg vi fin natur och det var därför vi var där antar jag så det var bra.



Vi kom hem igårkväll alltså, aldelles lagom till På Spåret (det är faktiskt kul!) , och när det var slut fick vi en glad överraskining i och med att det gick Downton Abbey julspecial! Säsong två är nämligen slut nu, men sen kom det här extra långa avsnittet och det slutade jättefint! Är det förresten någon annan än jag som kollar på det? Känns som att det borde vara populärt...

Jaja, det är skönt att vara hemma i Uppsala igen, ikväll blir det party. Men först ska jag på stan med syrran!

xoxo
#1 / / Felicia:

Mamma kollar på "Downton Abbey"! ;)



Sv: Hihih ja!



Ikväll ses vi! :D <3