ⓐⓦⓔⓢⓞⓜⓔ

Hej! Jag ska för en gång skull vara glad tycker jag! Jag vill det iallafall! Jag är nämligen inte lika tvärsäker som jag brukar vara. På att livet är ⓐⓦⓔⓢⓞⓜⓔ menar jag. Men det är det.
Eller så.

Jag har inget att säga. Så. Jag vet inte vad.

Jo, jag kan ju berätta om vårt smide/teknik-schema. Det är ganska ruttet. Veckan efter sportlovet ska vi alltså ha teknik och smide. Vi är indelade i tre grupper, och sen turas vi om med att ha smide på morgonen, för- eller eftermidagen. Självklart skulle min grupp ha på eftermiddagen på fredag när vi slutar efter lunch. Så då får alla åka hem, utom vi, vi måste stanna två timmar extra efter lunchen. Bajs, säger jag bara! Men en av de andra grupperna får typ också stanna två timmar extra, allt som allt. De som har det bäst behöver inte dra över alls någon dag. Men det kan inte alltid vara rättvist. Men det är alltid skit ändå....


Liten bild på ross, mig och världens sötaste tjej. Så där omotiverad ni vet.

kso kso
#1 / / mom:

Men Marjolein.....kom, ska du få en kram!

#2 / / Arne:

DU kan va awesome!

#3 / / Roos:

DUUUU är så jävla grym söstrami! Och jag heter inte ross ;)