Every Hearts Day

Idag är det alla hjärtans dag. Direkt översatt till engelska alltså every hearts day.

Därför åkte jag och några fler från klassen hem till en anna kille i klassen och typ var där. Vi gjorde inte så mycket, men det var väl rätt trevligt från och till sådär...

Iallafall, glad alla ♥-ns dag på er! Hoppas ni haft en trevlig sådan dag? Som jag sa var min rätt ok, men inte så speciell.

Sen tänkte jag fråga en till sak. Vad tycker ni om min header? Eller ja, hela bloggen är pyttelite annorlunda. jag är nästan helt nöjd typ. Är inte säker på färgerna, men de duger så länge.

I år har jag gjort lite hjärtans kort, eller egentligen bara några få. Jag har ett par lite äldre på lager också, som jag kan/ska ge bort om jag vill. Jag glömde/hann inte fota de jag gjorde i år, men jag kan visa några lite äldre kort istället.


Förra året gav jag bort sådana här små askar med en godisbit i, men i år blev det bara inte av.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Frida:

vilken snygg design du har!! :D

#2 / / Matilda:

Din design är supersnygg :D

#3 / / Arne:

Den är supertoll!