Füüsika

Jag har tagit en paus i plugget nu, är nämligen inte färdig i periodhäftet i fysik. Deadline är imorgon, men jag har inte så mycket kvar, så det lär gå bra. Hoppas verkligen på bra betyg nu, för det var usla lektioner som var väldigt dimmiga. Så jag har tur om har en pappa som kan hjälpa mig att förstå lite. Det vore ju typ ett under om jag hade fått rätsida på det själv... Är rätt nöjd med det jag skrivit hittills iallafall.

Fick en del kommentarer angående mina skidglasögen(!), de är från stadium. Och Jag skippade helt enkelt glasögon under för att det inte satt bra. Så dålig syn har jag inte när jag har vant mig. Men det är jobbigt i längden.

Så nu vet ni. Appropå ingenting kan jag visa mitt snygga örhänge som jag har gjort själv för ett tag sedan men som jag inte kommit mig för att visa.


xoxo
#1 / / madurk:

Jätefint örhänge!

#2 / / madurk:

Oh för hur mycket? Är ute efter ett par nya skidglasögon, och tänkte kolla runt lite på stan nu när jag har pengar. Men antingen är det fula som stryk eller så kostar det 1500kr :/

#3 / / Your glasögon-friend in tha class..:

Vad läskigt att skippa glasögon i backen! tänk om man åker in i ett träd eller nåt, haha!

#4 / / Felicia:

Fint örhänge.

Men du, du har råkat göra en dotlist på min blogg!!! det är verkligen inte någonting jag vill ha.