Grönklitt

Hejhej! Igår kom vi hem från fjällen, men jag har inte riktigt kommit mig för att sätta mig vid datorn förrän nu. Iallafall var det roligt där, och vi hade det mysigt. Iallafall så ska jag försöka ta mig igenom alla hundra blogginlägg och lite fler därtill som har samlats på bloglovin', så ni får nöja er med en liten fjällbild sålänge.


xoxo
#1 / / Felicia:

Svar: Tack! <3 Förresten, menade du mig eller sushin.....?



Sen har jag en fråga. Hur gjorde du med glasögonen på skidsemestern? hade du linser under hjälmen? eller hade du dom på dig ändå. Jag kan inte se att du har på dig dom på bilden.

#2 / / Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥:

- kul att du är med! Ska vi följa varandra via bloglovin?

#3 / / Tuija:

jag har konstant typ flera hundra olästa blogglovin inlägg XD

#4 / / Felicia:

MAJO! Du råkade förstöra nåt på min blogg iallafall! :'(

Kolla, i menyn så har det före varje kategori, månad m.m blivit en svart punkt! Jag råkade få det så nån gång för ganska länge sen, men det går inte att fixa jag försökte igår genom att skriva "dot-list: none;"..........

#5 / / Erika:

Myyyyys! <3