Kort shoppingtur

Hej! Idag började våran fysikperiod. Helt ok, verkar det bli. Vi kollade bara på film idag så lite svårt att säga nu är det ju. Sen gick vi på Erikas dansuppvisning med klassen på eftermiddagen, och efter det åkte jag och Matilda ned på stan.

Har ni sett Matildas fina header förresten? Kolla in den, och hennes blogg dessutom! (Skriver detta som en liten peptalk för henne att börja blogga mer...)

Iallafall så tänkte jag berätta vad jag köpte. Det blev inte mycket, då jag ville spara mina få slantar tills på torsdag när jag ska fika med Maddisen. Det blev egentligen bara ett blått nagellack och en klänning på rea.
Naggelacket är från pieces, deras nagellack är verkligen grymma! Hittade två till fina färger som jag ville köpe med en gång. Men, som jag sa, måste jag spara på slantarna en aning. Vet inte till vad bara.


Här är nagellacket! Mot en otroligt gul bakgrund... Det är vårat bord.

Jag tänkte visa klänningen senare samtidigt som jag visar den som mamma köpte till mig i fredags, då jag inte har några bra bilder än. Men detta kan ni få se så länge.

En bit av varje klänning.

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Julia:

häärlig (y)

#2 / / Roos:

Väntar med spänning... eller?! ;)