Orsa

Snart åker vi! Det är nämligen så att jag och familjen (utom Roos, hon kunde inte) och Erika ska åka till orsa på skidsemester över lovet. Det ska bli så kul! Jag var och shoppade skidbyxor till det idag, mina gamla var för smååååå!!
Så jag köpte ett par svarta med lila och gröna ränder på stadium.
Måste säga att det inte fanns mycket kvar...

Liten vinterbild sådär...

xoxo
#1 / / Frida:

varför kunde inte roos följa med??

#2 / / Felicia:

Svar: Haha, ja visst var det en rolig idé? Jag kom på den för skitlänge sen. Jag hade bestämt att jag skulle göra så idag! :D

#3 / / Frida:

men jag tänkte på att erika ska med. och de går väl i samma "klass".?

#4 / / Felicia:

svar: Vad menar du med att det inte går att se inläggssidan? jag fattar inte! :(

Och var är det som jag måste kopiera? är den inte bra nu förutom att profilen inte syns?? <3