Packar...

Jag håller egentligen på att packar inför fjällen nu, men jag hittar inte mina mjukisbyxor. Så nu sitter jag här. Guuuuud vad kul det ska bli! Vad ska man ta med sig då, förutom kläder, en bok, läxor och kankse ett spel eller så? Jag kan ju iallafall visa mina snygga skidbrallor och brillor, de är nyinköpta...

Snygga va? Hehe, jag är grön och lila. Jaja, man behöver inte vara fantastiskt fin i backen och det här duger.

Och för att ge det här inlägget ett avslut ska jag citera min kära syster.
"Från och med imorgon kommer allt bara gå utför... Fjällen, here i come!"
Tyckte det var lite fyndigt sådär...

xoxo
#1 / / Julia:

Grymmmmma Skid glasögon (y) hoppas ni kommer ha det Dunder BRA kraam :D

#2 / / Arne:

Jag är såååå fyndig, och det var kuuuul i fjällen!

#3 / / madurk:

Var har du köpt de där skidglasgonen, de var GRYMMA!!