Totalförändring?

Gud vad jag är trött på min gamla design. Framförallt headern då. Det är ju typ den som gör bloggen. Ja är inte så duktig på annat... Så jag ska försöka göra en ny header. Wish me luck!
Gamla headers:

Nuvarande^








De var alla jag kunde hitta i bloggen. Lite roligt att kolla på tycker jag iallafall.... Jag tror att min favorit är den jag hade innan den här, den höstiga. Har ni någon favorit?

xoxo
Publicerat i Bloggen
#1 / / Roos:

Älskar den näst-understa! <3

#2 / / felicia:

Den somriga :D

#3 / / Erika:

Den andra underifrån <3 Men din nya header... typ nått sånt vill jag göra med min, en bild och sen resten vitt och nån text ;) <3 Kram! Och hare bra på alla hjärtans dag!!! <3

#4 / / Roos:

Snyggt blev det iaf =)

#5 / / Arne:

Den höstiga och den näst underst :D