Fredag

Gud så skönt det ska bli med helg efter första skolveckan! Har varje morgon känt att jag har sovit för lite, men jag antar att det bara är så.

Ialafall, så tänkte jag gå igenom lite bilder i helgen om jag hinner.
Hoppas det, för jag har sjukt många jag inte har tittat igenom ens.
Bland annat bilderna jag tog på min kära syster för et tag sedan.
Däribland har jag bara hunnit kolla på några, som de här två tillexempel.





Vad tycker ni? Den övre är inte redigerad alls, medan den undre är det. Jag gillar dem iallafall.

Jaja, det var nog allt för mig idag!

xoxo


#1 / / madurk:

VÄldigt fina bilder :D

#2 / / madurk:

Sv: Nej de andra kommer senare, tog de knqasiga nu.

#3 / / Linde:

Hm, jag sa ju att jag skulle godkänna allt du la ut :P visserligen var dom där inte fula eller så, men du får gärna fråga mig innan ;)

#4 / / Roos:

SNYGG tjej :D

#5 / / sarastille - jag säljer billiga designer!:

Hej! Tack för att du deltagit i Dagens blogg, jag meddelar dig när en vinnare är dragen, med andra ord så hittar du nog en kommentar från mig imorgon bitti! :) Kram Sara

#6 / / S:

Du gillar varma bilder ganska mycket va? =)