Frisk?

Hej... Jag mår lite bättre nu, men jag vet inte om jag mår helt hundra % bra igen. Går runt och snorar och pratar lite hest, men jag har iallafall fått tillbaka rösten litegrann. Gick runt och viskade under torsdag, fredag och större delen av lördagen. Då hade jag fruktansvärt ont i halsen, men det har örsvunnit nu tack vara tigerbalsamet (tror jag) som jag fick tips om. Men då rann inte näsan så som den gör nu...

Det är tråkigt att vara sjuk! Och så kommer jag säkert efter massa i skolan, hatar det. Det enda jag gör om dagen är läsa, läsa och läsa. Och kolla lite på tv. Jag såg P3 Guld-galan igår, det var roligt att kolla på.

Jag har redigerat lite bilder, har ju så sjukt många från jullovet som jag tog hos julia. Jag vill ju ha nya! Men jag skulle typ ta nya imorgon, men pappa tycker jag ska stanna hemma från skolan...

Men iallafall, här är några gamla på matilda och en spegel så länge.






Det får räcka så, kan visa fler en annan gång, för det finns fler!

xoxo

#1 / / Arne:

Översta var riktigt fin!

#2 / / Roos:

Fina bilder :D