Grattis käre far

Idag blir min pappa 48 år! Eftersom vi var uppe så sent igår, kunde vi säga grattis då också. Men det var först på förmiddagen han fick sina presenter. Av mig fick han världens snyggaste bordsduk. Men mina systrar har inte kommit hem än från deras nyårsfirande, så deras presenter har han inte fått än. Jag hoppas min bordsduk ligger på bordet ikväll när vi äter middag!

Mor och Far igår, med reflexskärm silver/guld.

Jag och far, med samma reflexskärm som ovan.

Med bordsduken som han fick.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / S:

Snygg duk! Du får helt enkelt se till att tvinga honom att använda den om han har andra intentions!

#2 / / Felicia:

Nej men vad gulligt! :) <3

#3 / / Roos:

Snygga bilder :D

#4 / / Arne:

Najs! Och jag håller med, tvinga honom ;)

#5 / / Felicia:

Jaa visst är den? :D jaha! :)