Hej...

Hej på er, det var ett tag sen nu som jag skrev ordentligt va? Jag har både igår och iförrgår lagt ned ganska mycket tid på läxor nämligen, men som ni kanske märkte kunde jag lägga upp ett litet inlägg igår ändå.
Det är den där biologin som vi haft i snart tre veckor... Snart är det slut! Sista dagen imorgon! Men det innebär också att man måste lämna in periodhäftet såklart...

Nej nu vill jag inte tänka på läxor, utan jag kan berätta en anna liten rolig grej jag upptäckte nyss. Within Temptation har släppt sin första singel från deras nya skiva the unforgiving som de släpper i mars. Så det är ju lite kul. Jag lyssnade på dem jättemycket för några år sedan, för den som inte visste det. Lyssnar på singeln just nu, som heter faster, och den är ganska bra... Men jag tycker nog bättre om de gamla.


Jag såg att de hade en till låt ute, where is the edge heter den. Personligen tyckte jag den var bättre.


Sådär, nu kan ni också lyssna.

xoxo
Publicerat i Skoj