Narnia


[Bild lånad från google.]

Ikväll ska jag på bio med familjen! Vi ska se Narnia. Äntligen!

Jag är verkligen nyfiknen på om den är lika bra som boken. Jag vet att de har gjort om en massa, det är lite synd. Men den här boken är typ bäst. Av alla sju alltså.

Vad som också är najs är att det är 3D. Och att den vita häxan är med. Fast hon egentligen inte ska vara det.
På trailern verkar filmen väldigt spännande iallafall. Men nu är gröten snart klar, så jag ska gå och äta.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

Kul att jag ingår i familjen :D :D

#2 / / Google:

glöm inte bort att lämna tillbaka bilden sen, en annan kompis ville låna!

#3 / / Roos:

Hahahaha LOL på kommentaren.. pappa eller kanske arne?

#4 / / Google:

Det är ju jag såklart! Om du inte vet vem jag är så har jag hört att man kan hitta mycket info här: www.google.com

#5 / / Felicia:

Svar: Haha jag vet! skitcoola! :D kunde vi ses på lördag eller söndag? ♥



Åhh, jag som skulle sett den igår om jag bara inte hade glömt mina jävla glasögon.. Så glöm INTE glasögonen! ;) ♥

#6 / / Madurk:

Sv: Haha ja jag tyckte det var lite charmigt sådär ;)