Nya glasögon

Hej! Idag slutade vi tidigare, kl. 12.20 för att vara exakt. Sen åt jag lunch i skolan och åkte ner på stan och träffade mamma efter drygt tre kvart på stan.

Vi köpte en jacka/kavaj till mig på kappahl, som var väldigt fin tyckte jag. Sen köpte vi present till Felicia som fyllde år för några veckor sedan och som ska ha fest i helgen, och sen gick vi och fikade med systeryster.
Efter det gick vi och köpte svart sammets tyg och köpte ett par nya glasögon till mig.

Ja, det gick ju såklart inte bara sådär, utan vi valde ut ett par bågar och bokade tid till en synundersökning eftersom min förra var från över ett år sen. Så imorgon kl. 11.45 har jag en tid hos synsam. Snart ska jag få nya glasögon! Wihoo!

De var väldigt snygga, svart och ganska stora. Men jag tog ingen bild, ni får väl vänta och se helt enkelt. Istället kan ni få se en bild på det andra.

Jackan, lite konstig vinkel, är mycket snyggar på tycker jag.

Sammetstyget och Felicias present. Kan ju inte visa vad som är i!

Sen en till lite annorlunda bild på samma sak. Originellt va????

xoxo

Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Hihi nej hade du visat så hade jag vetat nu ;) <3

#2 / / Felicia:

Ska bli superkul att se dina nya glasögon förresten! :D<3

#3 / / Felicia:

Svar: Haha jag har ingen aning, det ser jag inte på min blogg! Om du menar att dom blir gula runda p:smileys?

#4 / / Roos:

WTF?? fyller hon seriöst FEMTON? :O och visa bild med kavajen PÅ