Borta bra men hemma bäst!

Hej! Nu har ni inte hört från mig på ett tag, trots att jag varit hemma nästan två dagar nu. Men whatever, det går ju inte att göra något åt nu.

Iallafall är jag hemma nu, vi har haft det jättebra i England, men nu är det skönt att vara hemma. Jag tänkte berätta lite utförligare om resan när jag kan visa bilder, som ni säkert förstår har vi jättemånga att gå igenom så det kan ta ett tag innan nåt dyker upp här på bloggen. Men någon dag inom nästa vecka borde det bli av!
Bilderna från holland kom ju också upp sent, men där har jag iallafall visat en hel del, så jag har inte det kvar iallafall.

Vi kom hem sent iförrgårkväll om inte tidigt igår morse, planet landade runt midnatt och vi var väl hemma en timma senare. Så sen sov jag länge och på dagen packade jag upp, redigerade bilder och slappade (dvs läste). Idag har jag också sorterat och redigerat bilder, fast egentligen har väl pappa gjort mest på det området. Däremot var jag duktig och rensade (med hjälp av mammas kritiska blick) ut en hel hög med kläder ur min garderob, så nu är min garderob typ helt tom. Men det betyder ju att jag kan köpa nytt! Om någon är intresserad (jag tänkte främst på Felicia och Erika) så har jag faktikst lagt undan en del kläder som jag tror ni kanske vill ha, om ni gillar det. Det är bara att komma förbi!

Jag har shoppat en del i England också, det lär komma upp inom någon dag eller två här på bloggen. Så jag har en del att visa er!

England är definitivt ett ställe jag vill åka tillbaka till. Delvis på grund av den fantastiska shoppingen i london (trots endast en kort tur på oxford street) men också till stor del på grund av the spectacular views!

xoxo
#1 / / madurk:

Welcome home :D

#2 / / Felicia:

Jag är såklart intresserad :D Jag saknar dig! Längtar efter att ge dig din present! Jag kommer hem om några dagar. Vi är i Italien just nu :D Puss och kraaam <3 <3 <3