Gifts

Tjena mittbena! Lugn dag idag, läst ut en bok, gått ut med hund, spelat spel på pappas iPhone.
Passar på att visa en ring jag fick av min syrra när hon varit på Gotland, riktigt snygg den alltså!

Fin fin, en röd tror jag inte jag hade i min kollektion. Jag har ju en sådär 15 ringar, fast några är trasiga. När jag lagat dem kan jag fota och visa om ni vill. Fast allt som allt har jag väl visat de flesta på bloggen.
Men nu måste jag nog gå, det är mat.

xoxo
#1 / / madurk:

Vad fin :D

#2 / / madurk:

Sv: Nästa söndag :D

#3 / / Sofia - Mode, foto & personligt:

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till djursaker och teknikprylar.

var gärna med :) Kram

#4 / / madurk:

Sv: Jo det är ju alltid bra, och det har jag ju alltid, men inte så mycket som jag hade velat ;)

#5 / / madurk:

Sv: Ja hitils ja, det antalet kommer säkert öka tyvär! Helt sjukt!! :(