Jordgubbar

Så fort mamma kommer hem ska vi åka iväg och plocka jorgubbar. Egentligen är vi lite sent ute men mamma sa att det fortfarande var öppet vid ulva. Och det är ju något så där klassiskt sommrigt så man nästan måste göra det. Yrsa får helt enkelt klara sig ensam i en timme eller vad det blir. Fast det är ju ingen fara, hon är ensam nästan varje dag hemma hos sin familj när de är i skolan och på jobbet etc.

Förresten, idag kom boken jag beställde, det gick jättefort! Boken är del tre i "The Hunger Games", Mockingjay heter den. Om ni vill kan jag skriva vad jag tyckte om hela serien i ett inlägg nån gång framöver, när jag har läst ut del tre. Jag tror jag gör det även om ni inte vill.


Smultron i brist på bild på jordgubbar...

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / haidi jakobsson:

svar: tack visst är den! :)