Pics

Hej på er! Imorgon åker jag ju till england, så jag tänkte jag skulle visa lite bilder från Holland nu innan vi åker! Sen kan jag tidsinställa lite inlägg också om ni vill. Äh, jag gör det om jag hinner.

Iallafall, jag har ju visa lite bilder från Arnhem, och lite bilder från Bronkhorst. Så jag tänkte visa lite bilder från Ameland nu. Here goes!

Solnedgång vid stranden.

Fina rosor som växte vilt.

Kära syster tar en tupplur.

Fåglar i solnedgången.

Tyckte sanden var lite cool.

Fasan som hälsade på.

Fin växt...

Fantastisk utsikt, synd att bilden är så liten bara...

Ett grässtrå av något slag misstänker jag.

Det finns hur många vilda kaniner som helst där, sjukt söta!

Solnedgång över sanddynerna. Riktigt vackert var det.
Hoppas ni gillar bilderna! Och sno inte...

xoxo
#1 / / Roos:

TÅGVÄXT! Juncaceae!

#2 / / Mormor:

Wat een prachtige fot0's!