Shopping in England

Hej! Idag har jag varit duktig och fotat det jag köpt. Så här är det!


Till att börja med ett mobilsmycke i form av en typisk London-buss.
Köpt på accesorize, i barnstaple. (En liten by (stad) någonstans i Devon.)

Två ringar, den ena (som förställer stone henge) är köpt i turistbutiken vid stone henge, och den andra är från urban outfitters i London.

Marint armband köpt på en liten marknad i London.

Armband köpt i Lynmouth, by precis under lynton.

Blommig sjal, köpt på Miss London i, just det, London!

Laddade upp med lite läsning, köpte Hunger Games del 1 i sverige, och i England köpte jag del två, Catching Fire (se bild). Nu är del tre på väg hem till mig! Den andra boken på bilden är Game of Thrones, första delen i fantasy-serien A Song of Ice and Fire, som jag också köpte i England. I den serien har det kommit ut åtminstone tre delar till, så jag har lite att läsa nu! Men det är bara bra, jag älskar att läsa! Och att shoppa...


Sist men inte minst ett linne från Topshop! Jag gillar det väldigt mycket, men vad tycker ni?

Sen köpte jag lite andra saker också, men de kan jag inte visa för de är till Felicia. Vi ska byta "sommarpresenter", vilket innebär att jag köper något till henne i England och hon köper något till mig i Spanien, där hon är nu. Jag hoppas hon gillar det jag hittade!

Nu ska vi kolla på midsomer murders, ha det bra!

xoxo


Publicerat i Shopping
#1 / / madurk:

Åh vad fina saker du fick med dig hem <3

Game of thrones tv-serien är GRYM, så jag hoppas för din skull att boken också är bra ;)

#2 / / JENNY VENNBERG PICTURES:

Armbandet på tredje bilden var riktigt fint !

#3 / / Felicia:

THE HUNGER GAMES-SERIEN! BRA initiativ Majo. You are not going to change your mind dahling! :*

Du kanske vill följa med mig och mina syskon på premiären av den när den blir film våren 2012? :*<3<3<3