Shopping m.m...

Jag måste erkänna en sak. Jag har inte fotat det jag köpte i England. Det är dåligt, för det vore bra att ha en överblick över vad jag köpt så jag vet hur mycket jag är skyldig mamma och pappa. De betalade nämligen allt jag köpte så länge, så jag inte skulle behöva ta ut pund eller så. Sen är det ju en extra bonus att då har jag nåt att visa på bloggen också.

Jag är också väldigt sugen på att shoppa i sverige igen, jag har ju en nästan tom garderob nu! Jag såg nämligen en fin t-shirt/top på monki som jag har bestämt mig för att köpa. Om den sitter bra/snyggt alltså. Men fin var den!

Tyckte den var lite snygg...
Sen var ju den här inte helt fel den heller.

Så vi får se vad jag hittar. Om jag tar mig ner på stan någon gång.
Jaja, ni känner ju mig (typ). Nån gång snart blir det högst troligen av!

xoxo
Publicerat i Shopping