Sommarpresenter

Som sagt så bytte ju jag och Felicia sommarpresenter igår. Vi hade alltså köpt någonting uomland i överenskommen prisklass, och sen gav vi varandra en present. Kul idé, tycker jag. Iallafall, det här gav jag till Felicia!


Eftersom jag var i England ville jag köpa något typiskt brittiskt, och vad är mer brittiskt än en tekanna, dessutom med storbrittaniens flagga på? Sen hittade jag även ett par söta uggleörhängen, som jag trodde Felicia skulle gilla.


Sen köpte jag lite godis, tyckte förpackningen passade. Dessutom är fudge liksom lite engelskt och clotted cream liksom!

Så det fick Felicia, och detta är vad jag fick.

Tictac i smaken lichi och röda vindruvor, läppglans vainilla, te, en godis, och jättesöta nyckelpige-hörlurar!
Allt låg i den lilla söta påsen på bilden.

Jag tyckte det var bra presenter. Rolig grej det här, att byta sommarpresenter.
Nu borde jag nog packa lite saker, ska sova hos Matilda ikväll! Vi ska hyra film och så ska Irja vara med, så det blir säkert mysigt.

xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / Felicia:

Haha, teet och godisen hörde inte direkt till presenten, teet la jag i för att det var så konstigt och luktade gott, och godisen för att den var fin.

Men vad bra att du tyckte om hörlurarna! :)



Jag tycker verkligen om det jag fick av dig också. Idag har jag använt både halsbandet och örhängena, dessutom har jag smakat på mina clotted cream fudges! goda! :)

#2 / / madurk:

Skit fina grejer jue!! ;)