Syrsan på besök!

Gissa vem som är på besök hos oss? Yrsa! Ni vet, hunden som var hos oss några veckor förra sommaren, för att hennes familj skulle på semester? Iallafall så åkte de iväg i år igen, och nu bor Yrsa hos oss, och deras tre kaniner! Hon är så rar... För er som glömt vem hon är, här är en bild för att fräscha upp minnet!

Världens raraste lilla dansk-svenska gårdshund!

För att komma in på något lite annat så måste jag erkänna att jag inte sett Harry Potter än. Jag skäms! Nejdå, men det var ju lite tråkigt eftersom vi planerade att se den när vi var i London, men där börjar den inte visas på bio förrän en vecka efter själva gala-premiären, som var den 7:e. Alltså kunde vanligt folk i London inte se den på bio förrän den 15:e, sucks right? Men som tyr var ville Arne och Axel se den en gång till, så vi ska se den tillsammans ikväll!

Kram kram, nu hade jag tänkt fota det jag köpte i England. Så det lär väl dyka upp imrogon eller så.

Ciao!
#1 / / madurk:

Sv: Vi ska inte åka så långt. Ska åka till Åland med pappa om en vecka. Och planerar även en tur till Göteborg för att träffa en kompis.

#2 / / madurk:

Sv: Tyvär ska greja med garderoben, och sen ska vi åka till åland om några dagar (vet inte exakt när) men vi kan säkert träffas när jag kommer tillbaka ;)

#3 / / Felicia:

Åh lilla Yrsa, gud vad gullig hon är! :D