City

Hej hej! Idag ska vi in till stan, vi ska shoppa loss! Det är en grej vi alltid gör när vi är i holland, åker in till stan.

Jag passar på att blogga nu medan jag kan, nu när vi har internet. Jag tror inte vi har det när vi åker till Ameland senare. Men först ska vi ju till Farmor också någon dag, och där finns det nog internet.

Nu när jag skriver från pappas dator kan jag skriva å,ä och ö, för han har ett svenskt tangent bord. Typ. Eller nej, han har ett amerikanskt. Men man kan ändra till svenskt, bara man vet var knapparna sitter.

Nu vore det ju kul att visa någon rolig bild, men jag vet inte om jag har någon.
Så det får duga såhär så länge då.

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Felicia:

Svar: hehe, nej jag vet men jag kan visa en bättre bild om du vill? :)<3

#2 / / Roos:

Hoppas ni har det massa mysigt!!

#3 / / Felicia:

Jag ser framemot att se det du shoppade om det nu blev något! :) <3