Guitar?

Nu är typ skolan slut, så vi har fått ta hem allt, bland annat vad vi gjort i träslöjden.
De senaste träslöjdslektionerna har jag knappt gjort någonting, men jag har faktiskt åstadkommit något! Tänkte jag skulle visa det, för vissa kanske tycker det är kul.
Har ju lovat att visa min klänning och mina shorts, hur de ser ut på, men pappa har fortfarande kameran. Men han kommer ju hem imorgon så jag kanke kan visa typ på fredag eller i helgen innan vi åker bort.

iallafall så har jag gjort en liten grej på en lektion och en sak som jag och Felicia satt med flera lektioner utan att egentligen göra något, för vi var rädda att det skulle bli "Too Much". Svårt det där...

Ett halsband med en gitarr! Fast den är mera lik en fiol kom jag på. (Fråga inte varför den inte har strängar!)
Mitt och Felicias projekt var en liten söt fågel, se resultatet här:

Nå vad tycker ni? Förtjänar jag MVG? Fast jag har ju gjort annat den här terminen också, en smyckeshängare in fact. Den blev väldigt snygg. Tycker jag.

xoxo

Publicerat i Skolan
#1 / / Felicia:

Fågeln <333



Men du, när har du tagit den där bilden på den? jag har ju den hemma nu :O

Gitarren är jättesöt ^^