Helvetet bryter ut

Hejhej! Nu sitter jag hos Felicia, vi gör naglar. De blir jättefina, jag tror Felica tänkte ha dem när hon åker till spanien. Jag har med mig kameran också så jag kan visa bilder när jag kommer hem.

Just nu ville jag bara uppdatera medan jag ändå inte gjorde något viktigt. Ni vet, det är ju felicia som gör naglarna... Fast jag hjälper ju till! Eller?

Sen har jag ännu fler bilder att visa från igår, då Erika var hemma hos mig. Jag fotade henne och det blev en del riktigt bra bilder. Så nu har ni något att se fram emot! Jippi!

Puss puss och Adieu!

P.s Rubriken har egentligen inte mycket med det här att göra...

Men lite! (Fråga Felicia annars...)
Publicerat i Vänner
#1 / / Felicia:

HAHAHA rubriken in my heart <3 x)



Men det var jättemysigt att du kom iallafall! :) <3

#2 / / Felicia:

Svar: Naw tack Majo :D <3