Måste ut!

Hej! Har precis promotat mina bilder på Flickr lite, dvs lagt upp dem i massa grupper, men nu orkar jag inte mer. Jag har typ varit inne hela dagen, (utom morgondoppet) så jag tänkte dra ut på promenad alldeles straks. Men jag vill ha lite ordning i alla redan tagna bilder, så jag kanske ska kolla igenom dem lite till först bara.

Vi åkte nämligen till två små söta byar igår och jag fotade ju såklart en del. Vi gick runt och kollade på husen, och fotade som sagt, men vi shoppade lite också. Jag köpte ett linne och ett nagellack. Men jag tänkte jag visar allt jag shoppat på en gång när jag är hemma istället, för jag kanske köper mer.
Men nu ska jag fortsätta redigera och sortera, så länge kan jag visa en fin bild som jag tog i en av byarna igår. Bronkhorst hette byn där jag tog den här bilden. (Den andra var större och hette Doesburg.)
In a row
Tyckte den var lite fin...

Nu ska jag ut på promenad!
xoxo
#1 / / Felicia:

Majo, vad håller du på med? sitter du och skriver "straks" för andra gången..? ;o



Svar 1: Åh tack! :D jaa det var jättesynd om dem, men mina missade som tur var bara en dag!



Svar 2: Hahah, gör vi väl :D

#2 / / Linde:

Bra att Felicia vet! Fy Majo!

#3 / / Smsa Låna:

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!