Myskväll/natt

Efter ridningen igår åkte jag hem til Felicia och sov över där! Vi hade jättemysigt, fast sov knappt alls. men nån timme eller två blev det väl... Vi kollade på två midsomer murders och så såg vi flickan som lekte med elden, riktigt bra! Fast jag har inte sett ettan, så det var ju lite sämmre. Men man hängde faktiskt med ändå!
Sen när vi åt vi frukost och sen kollade vi på ytterligare två morden i midsomer. Så jag kom hem runt kl 19.00, men det var det värt!

Måste egentligen ta och göra läxor nu, men jag ska se om jag kanske ska hitta på något med Matilda imorgon för annars får det vara. Puss!
Publicerat i Skoj
#1 / / Felicia:

Svar: Taack! :D Det får du se på torsdag.. ;)



Det var verkligen jättemysigt! :D

#2 / / Felicia:

Svar: Alla tycker den att den andra var finast! :O Jaja den är fin den med. :)

#3 / / Felicia:

Svar: Jaaa det var det verkligen!!! :D <3