Napoléon

Hej! Jag sitter här och gör läxor, för Matilda ville inte göra något idag.

Jag har tagit reda på lite saker om Napoleon Bonaparte, till historian. Vi ska skriva en text om honom nu när vi håller på med Franska Revolutionen. För er som inte vet tog han makten efter Franska Revolutionen och enade Frankrike.
Det är sådär lagom kul, men lite intressant. Ovan ser ni hur han såg ut.

xoxo
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Usch vad jobbigt, jag började skriva lite i historiaboken. Men sen satte jag på datorn och ledsnade på en gång..

#2 / / Felicia:

Svar: Ojdå! men det var faktist inte jag som hade skrivit den där listan. Jag hade bara lånat den från en nagelblogg. Men nu är det fixat! :)

#3 / / Felicia:

Svar om Waldorf-nagel: Tack! :D

#4 / / Felicia:

Svar om Filmkvällen: Jaa det hade vi verkligen! :* <3

#5 / / Felicia:

Svar om Still Wakna: Jaa det var dödsmysigt! särskilt på "småtimmarna"! :D

#6 / / Felicia:

Svar på Färgexplosion: Jaa visst känns dom lite Majoiga? ;) jaa dom är lite väl långa för typ skolan, men på lovet funkar dom nog. :) Tack! :D <3

#7 / / tuija:

svar: tack:D