Shopping i groningen

Hej! Igår tillbringade vi hela dagen med olika kusiner, det var trevligt. Imorse åkte vi till min farbror och drack kaffe (inte jag) och lunchade. Sen åkte vi ner på stan, och shoppade! Det tycker jag är kul...

Jag köpte väl mest småsaker idag, inga kläder iallfall. Jag kom hem med två ringar, två nagellack, en showergel (stoooor!) och en kantstans (till scrapbooking) som jag fick av farmor.
Jag är ändå nöjd med dagens inköp, shopping i Holland är typ alltid värd!

Jag vet inte om jag berättade det, men jag köpte lite saker på Ameland också. Tre armband och en t-shirt, och i doesburg ett linne, och i Arnhem lite scrapsaker och en ring, så jag har lite att visa. Men inte just nu, jag har inga bilder.
Tyvärr.

Men jag har en liten fin bild kvar att visa från bronkhorst, om ni vill se. Det var en mysig by, det där.
Wishing Well
En liten brunn på gården är väl något alla har eller? Inte? Nähä... Men dåförtiden hade man det.

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Svar: Haha, ja jag vet jag har väldigt mycket nagegrejer.. fast allting är väldigt billigt så jag vet inte om det är värt sådär jääättemycket. Jag tror ABSOLUT att dina scrapgrejer är värda mer. :) <3



Svar 2: Tack för din röst, du får se vad det blev sen. Jag har bestämt mig! :D



Svar 3: 3:e juli :)



Svar 4: Hehe, oj det var ett tag sen. Jag kommer faktist inte ihåg! :o