Summer oh yes!

Hej! Idag var bara städ-dag för vi har sommaravslutning imorgon. Sommarlooooooov! Så vi fick sluta när vi var klara, vilket vill säga en timme innan lunch.

Så jag och två från klassen begav oss hemåt, men sen fastnade vi liksom längs vägen och blev kvar där några timmar. Men det är sådant som är så härligt på sommaren. Då kan man göra sådana saker!

Glömde förresten nämna att jag självklart doppade mig igår, årets första dopp avklarat alltså! Det lär bli mer badande när jag åker till Holland, och då i havet dessutom!

Jag ska nämligen till Holland typ direkt när vi fått sommarlov, på lördag eller söndag bilar vi ner hela familjen utom Roos den råttan som ska på sommarkurs... Men det blir säkert roligt iallafall.

Det ska bli mysigt att hälsa på släkten igen! Har inte träffat dem på ett halvår tror jag, vilket är ovanligt kort för att vara jag. Typ.

Jag visade ju inga bilder från Wik förut, men det beror på att jag inte har några. Fast jag tog faktiskt flera stycken, med Matildas kamera. Så nu snor jag en från hennes blogg som jag faktiskt har tagit själv!

Det är en bild på wik slott! Gnäll inte, den är tagen i motljus med en liten kompaktkamera.
Det är verkligen ett riktigt fint slott!

Det får räcka nu, annars blir det här inlägget för långt och då orkar ni inte läsa.
Om ni ens gjorde det. puss hej!
#1 / / Felicia:

Svar: Haha nej jag förstår det. Men vad bra :)

#2 / / Felicia:

Vilka var det från klassen och du? :)



Neej åk inte till Holland så snart! :( När kommer du tillbaka?

#3 / / Roos:

Sorry rå... /råttan