Tillbaka till fastlandet!

Hej hej! Just nu sitter jag vid farmors dator och bloggar (sa jag kan inte skriva alfabetets tre sista bokstaver).
Har precis last ikapp alla bloggar ocksa, det blev liksom inget pa Ameland.
Jag som hade tankt uppdatera bloggen da och da, sa blev det bara en gang. Men det ar sa pa semester, med begransat internet.
Vi akte alltsa fran ameland idag, och kom fram hemma hos farmor mot eftermiddagen. Klockan har hunnit bli ratt mycket ser jag, men vi hade anda inget speciellt inplanerat idag. Om jag far bestamma ser vi en rolig film eller nat ikvall bara.
Imorgon ska vi traffa kusiner, och pa fredag ska vi traffa var farbror och eventuellt ga pa stan. (Jag vill!!!)
Sa trakigt far vi nog inte. Sen pa lordag bar det av mot kalla norden igen, for da kommer jag hem till lilla sverige.
Hoppas bara nagon annan ocksa ar hemma sa vi kan hitta pa nagot.
Toodels!
#1 / / Felicia:

Svar 1: Naw tack så mycket :)

Svar 2: Jaa riktigt hemskt är det, jag lider med dig.. :(

Svar 3: Haha, ojdå jag tänkte på att det kunde misstolkas. Men nu är det ändrat! :)

#2 / / Felicia:

Jag är hemma på lördag :D :D :D <3

#3 / / Erika:

Jag är hemma!!! Hur mkt som helst!!! :D

#4 / / Erika:

Hej Majo!

Vilken tid kommer du hem imorgon (lördag)?

Om det finns tid då så fotar jag gärna lite med dej.

Jag har en väldigt fin klänning jag kan använda ;)



KRAM!!! <333

#5 / / Roos:

"Lilla" Sverige? Hade du varit i Ryssland sa du? :S