Godmorgon!

Vilken fin dag det är idag! Snön som kom igår borde smälta bort illa kvickt och ta med sig den gamla tycker jag. Det ska iallafall bli varmare och varmare nu, hoppas det äntligen blir vår!
Vi kanske rider ut idag, om det har blivit lite mindre lerigt på stigarna. Fast det är ju lite otroligt såklart.
Iallafall så ska jag dra till max sen, efter ridningwn och där ska vi hänga typ massa från min kära klass. Vi ska sova där så det kommer inte bli någon mer bloggning idag.
Ja, det var typ det jag ville säga, och så vill jag önska er en trevlig helg!

Söt häst va? Tyckte det passade, för snart ska jag åka och rida.
Jag ska rida maximilian. Förra gången gick det helt ok, men han är ju så stark...

Jaja, hejdå sötnosar!
Publicerat i Ridning
#1 / / Malva:

Tack Majo! :)

#2 / / madurk:

Sv: Ja haha, jag typ dog lite...

#3 / / ELIN:

Jag hoppas solen håller hela veckan =)