I go faster and faster and faster and faster and faster

Gud vad det känns som att jag bara gör reklam här! Iallfall i de två senaste inläggen. Men jag tänkte passa på att uppdatera er lite om mitt liv. Som ni kanske förstår upptar teatern större delen av min tid, går i skolan till fyra varje eftermiddag nu. Men det gör inte så mycket, det är rätt kul, och vi gör ju framsteg. Premiären är ju snart! (12:e April)

Men jag har ändå lite inplanerat i helgen. På fredag kommer ett gäng hit, det blir säkert trevligt. Sen på lördag är det ju ridning as usual. Men sen skulle kanske jag kanske göra något med Erika. Det var längesedan!

Sen tänkte jag att jag skulle ta en sväng ned på stan på söndag, med Julia och Matilda isåfall. Vi skulle ha gått på stan i måndags, men vi slutar så sent så vi dissade den planen. Då kanske man ska passa på i helgen. Får höra om de kan.

Fina Matilda...
#1 / / HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: Kul att du tävlar i veckans blogg, håll alla tummar och tår nu! :D hihi