Sommar?

Nu är tiden ändrad. Hela EU har vridit fram klockan en timme. Det var tänkt att jag skulle hitta på något med Matilda idag, men hon hör inte av sig. Får väl försöka ringa innan det blir försent.

Som ni kanske märkte så bloggade jag inte igår, hade fullt upp. På förmiddagen hade jag ridlektion. Det gick sådär. Sen åkte jag hem och duschade och sånt, och sen tog jag bussen till stan för att gå på teater med klassen. Vi såg Elake Måns, den var bra. Sen åkte jag hem igen och sen var det earth hour som jag spenderade med familjen. Srn kollade vi på Downton Abbey också.  Nu vet ni vad jag hade för mig.

Jag var med. Var du?

xoxo
#1 / / Arne:

Dä klart :)

#2 / / Roos:

Klart vi var med :D

#3 / / HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: vad kul att du är med och tävlar! hihi nu är det bara att hålla tummarna! :'D

#4 / / HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: hihi okej jag med :D

#5 / / HAIDI HELÈN JAKOBSSON:

SVAR: nu har jag dragit två vinnare som blev tisdagens bloggar :D blev det inte du, då har du en ny chans idag, eller ja dubbelt upp igen! :)