Två örhängen i tre versioner

HEEEJ! Idag blev min drottningdräkt äntligen klar, det enda som fattas är skorna. Vad ska jag ha för skor??? Felicia tog iallafall med ett par fettcoola örhängen som jag ska ha, såhär ser de ut:


Utöver det ska jag ha en tiara, en häftig krage och såklart en maffig klänning. Jag kommer va snyggast! Fast jag ser lite ut som en dinosaurie också.... Hehe.

xoxo

Publicerat i Vardag
#1 / / H a i d i s -:

SVAR: tack vad kul att du är med och tävlar! :D

#2 / / Felicia:

HAHA vadå dinosaurie vad e det för trams? xD <3

#3 / / H a i d i s -:

SVAR: åh vad kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D !!

#4 / / H a i d i s -:

SVAR: NU är torsdagens blogg utsedd! Kolla in för att se om det blev du!



Vann du inte? så är du välkommen att tävla igen idag om att bli fredagens blogg :D!