5 km + picknick avklarade

Nu är jag hemma igen från blodomloppet. Det var kul, men fruktansvärt jobbigt! Jag vet inte hur lång tid det tog (än), men det tog mycket lång tid iallafall. Jag kände mig ganska dålig. Men picknicken efteråt var najs! Jättemysigt ju med alla mina kompisar typ.
Sen fick man ju en t-shirt och en medalj när man kom i mål, så man får lite belöning. Det känns bra då, tycker jag. Det fanns också saft (eller vatten) och bananer åt alla. Gott!
Årets t-shirt-färg var ju inte så snygg... Grå! Men jag ska ha min som sov-t-shirt (stl. XXL) så då är det nog ganska najs.
Såhär ser jag ut nu typ! Jag sprang i förra årets t-shirt, som var orange.

Bättre färg, enligt mig.

Det är ganska konstigt ljus när man tar bild med webkameran så jag ser typ helt dösvettig ut i ansiktet, men det är jag inte. Inte nu längre iallafall...

xoxo
Publicerat i Skoj