Dagens äventyr

Hej! Idag efter skolan gick jag ut på en liten fotorunda. När jag är nästan hemma, märker jag att min mobil inte ligger i min ficka. Jag vet att den har legat där, och går tillbaka för att leta. Lite smått panik fick man väl. Hittar den inte...
Går tillbaka hem och försöker ringa, se om nån har hittat och svarar. Inte det. Så mamma följer med ut och vi går precis som jag har gått och letar, under tiden ringer mamma hela tiden med sin mobil.
Och oj vilken tur vi hade, att vi hittade den tillslut, fast vi (mamma) såg den innan vi hörde den.
Väldigt skönt att ha den nu, och nu ska ni få se lite bilder tycker jag!




xoxo


#1 / / madurk:

Andra bilden var fett fin <3

#2 / / madurk:

Sv: Ja jo jag tror det, är inte 100, men det har lugnat sig nu framåt kvällen. Så jag tror jag det blir bra tills imorgon. Men jag messar dig imorgon om det inte går...

#3 / / Felicia:

Guud vad fina bilder! åh herregud jag vet hur det är att bara tro att man har tappat mobilen!! :s