Home Alone

Hej! Här sitter jag, helt ensam i ett tomt hus. Jag har ingen aning när syster kommer hem. Hade tänkt hinna plocka lite maskrosor men det verkar inte bli av. Istället ska jag väl ringa arnebanarne och höra var hon håller hus. Och sen ska jag väl laga mat.
Just nu sitter jag och tittar på en klänning som jag vill köpa... Hade tänkt köpa den igår, men den fanns inte i affären. Så nu ska jag nog köpa den via internet. Jag har ju redan provat den i affär, så det underlättar. Så här ser den ut förresten!

Söt va? Sitter helt perfekt också. Om jag köper den ska jag visa hur den ser ut på. Vill ni förresten se hur shortsen jag köpte ser ut på? Märkte att det var ganska annorlunda mot bilden på hemsidan. Men då måste jag ta en bild först.
You choose!

Nu ska jag ringa syrran, Adios!
#1 / / Felicia:

Så klart vi vill se shortsen :D söt klänning! :)



Svar: Jaa det gick faktist jättebra :D jaa det var synd.. :( fast jag var tillräckligt nervös utan att du var där!!

#2 / / tuija:

gud va söt :D